kanske?

Hallå!
4:e kvällen som vårat älskade barn INTE har sitt återkommande hysteriska kvällsskrik!
Gissa om jag håller tummarna för att det håller i sig?
Jag gör som loppan....

Söndag=ensamtid med lilla mormor.
Jag och Henrik har bestämt att jag ska ha mormortid för mej själv utan något barn på söndag förmiddag.
Himla bra idé fast i dag var tanten trött.
Lilla mormor.

Leias kalas var lyckat men det var lite väl mycket kids, nästa år halverar vi listan å bjuder bara de närmsta polarna.
Tårtan gick åt iaf och det som blev kvar åt min gamla familj upp som efterrätt.

Nu ska jag njuta av tystnaden en stund innan jag somnar!!

Kommentarer
Postat av: mamma

jag har en blogg!!!

2009-10-20 @ 22:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0