Lina

Hallå!

Nikki börjar bli bortskämd!
I helgen har gudmor Lina varit här och donat och myst till det ordentligt.
Lördag morgon tog vi oss en lång promenad med hundarna och Cia lyckade rulla sig full med koskit samt få sig en riktig stöt av kostängslet!
Stackars.
På onsdag kommer gudmor Tesso hem och rår om en stund vilket vi verkligen uppskattar eftersom att vår älskade börjar styra kosan mot Afganistan inom en snar framtid.


Lina kommer att bli en god mor en vacker dag :)

I fredags fick Nikki uppleva sitt första besök uppe på IP, invigning av bandyduellen ist för Dex.
Jag brukar ALDRIG missa en invigning och jag tycker att det är lika mysigt varje gång.
Ögonen tårades lite när ungarna åkte ut på isen när jag tänkte att det snart kan vara Nikkis tur att stapla omkring på skridskorna och försöka hänga med de som åker snabbast!

Lördagskvällen tillbringade vi som sagt på GK´s med god mat och trevligt sällskap, tror inte att jag kommer att gå på restaurang fler gånger med bebis kändes mer krångligt än trevligt. Men hon skötte sig iaf bra efter att hon fått käka lite bakom kulisserna i köket :)
Vore juh skönt om hon iaf kunde sitta med vid bordet ist för att sitta på golvet i bilbarnstolen.
Varje dag för med sig nya erfarenheter!

Willie och Leia är återigen hemma och i morgon vankas det bandyskola på IP.
Lovveckan är fullspäckad med roligheter och kommer att avslutas med övernattning på kyrkis!!! Det ni!

Blev ingen ensamtid med mormor i dag, Henrik å Nikki fick hänga med och fika lite.
Hon hängde med ganska bra och sa en hel massa tok som jag såklart har glömt.
Lilla mormor, hur ska det bli?
Mamma och jag har iaf bestämt att hon INTE ska få något vaccin.
Vet inte om det egentligen är rätt av oss att bestämma det?
Jag vet inte själv hur jag ska göra heller...

Tack å hej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0