Mamma

Hallå!


Min mamma har skaffat sig en blogg, jag lägger ut en länk till den på min blogg :)
Min Grynet-ta-ingen-skit-tröja hjälpte inte ett dugg, Nikki bajsade ner hela sig i dag när vi var på finess med våra nya polare Maria å Charlie.
Men det är juh sånt om händer när man man är bebis :)
Vilken härlig unge vi har skaffat oss!!


Humlan

I går träffade vi min idol Lisbeth Salander igen på Ljusdals bio.
Nikki fick vara hos farmor och det gick jättebra.
Jag var lite nervös över hela situationen men när filmen väl hade börjat svichade tiden iväg å vips var filmen slut. Med raska steg gick vi upp till Ringvägen där Nikki låg i soffan å myste med farmor :) Hon hade fått käka lite urpumpad bröstmjölk i flaska och var mätt och nöjd.
Skönt att det går bra att lämna henne.
Hur som hellst så rockar Lisbeth Salander även i den här filmen även om hon var snyggare i kort hår..


Tränar på flaskan


På lördag blir det GK`s men då får Nikki hänga på, känns lite bökigt men flickorna som ska med har intygat att det går bra.

Liiina kommer i morgon kväll, mysigt det ska bli!

Tog mitt förnuft till fånga i går och klippte även den lite större hunden. Nu är Cia Cia igen även om Henrik mfl tycker att hon passar bäst som lurvig.

Nä nu ska ja rasta dogs.

Tack å hej!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

lånar gärna kamera, kan knäppa på dig, Nikki och Helge(:

2009-10-22 @ 14:59:40
Postat av: Mamma

lånar gärna kamera, kan knäppa på dig, Nikki och Helge(:

2009-10-22 @ 15:01:30
Postat av: Madde

Vad söt nikki var i "humla"=) Ja Stieg larsson filmerna är grymt bra såg film nr 2 en vecka efter den haft premiär , det är en av fördelarna med att bo i Sundsvall, slipper vänta allt för länge.

2009-10-22 @ 20:51:54
Postat av: Emma

Jag väntar med spänning på den sista filmen, himla synd att det inte kan bli flera...

2009-10-22 @ 22:28:17
URL: http://emmapajja.blogg.se/
Postat av: anna

Åh va fina ni är!

Det ska bli skoj att ni följer med på lördag :) ses då om inte före.

Kram

2009-10-23 @ 08:39:43
URL: http://mammatillroja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0