Gräsänka

Hallå!

Tidigt i morse åkte min kära sambo till Göteborg för att spela arkadspel hela helgen.
Själv är jag ensam kvar med ett stort hus att dona i :(
Tur att Henriks mamma hjälper till...hon gör faktiskt mycket mer nytta än Henrik ändå så hans frånvaro blir knappt märkbar :)
Pappa är snart ute ur huset och vi kommer snart att kunna måla det som ska målas vilket är ganska mycket.
Men vad fint det kommer att bli.
Anna på colorama är min nya idol, hennes tankar och ideér kommer att göra vårt kök så HIIIMLA fint och trivsamt.
I går bytte vi färg på tepeten.
Kanske inte så svårt att gissa vilken färg det blev?
Det går framåt och det känns så skönt!!!

Till veckan ska jag lägga ut lite bilder så att min kära bror i storstan kan kika hur det blir, även fast han säger att han inte läser min blogg.
Lina kanske uppskattar dem iaf.
Henrik tog nämligen med sig kameran till Götet.

Nä nu ska ja packa ihop mej å åka mot Kläppa.

Tack å hej!!

Kommentarer
Postat av: Lina

Ja, men jag kommer ju snart att se det IRL! =)

2009-09-15 @ 14:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0