Klippt.

Hallå!

Efter morgonens promenad kände jag att mitt tålamod skulle räcka lagom till att klippa Pudel Pojken.
Så det gjorde jag.
Eftersom hans lockar börjat stinka pink den senaste tiden tyckte jag att det var hans tur att börja.
Mycket tålamod och övertalning samt lite kopromissande om att klippa vissa kroppsdelar med sax och inte maskin så blev han ganska kal.
Inte snygg, men nu är det bara en hund kvar :)



Inte nöjd Pudel



Lilla Nikki då?
Härom natten var hon bråkig som bara den så den stackars fadern var mer död än levande dagen efter.
Men i natt har hon skött sig jätte bra:)
Konstigt nog är det Henrik som lider mest av sömnbristen, det hade jag aldrig kunnat tro med tanke på hans vanor innan vi träffades då han satt uppe halva nätterna och spelade.
Men han börjar väl bli sliten efter barn nr:3??



Nu ska jag och Nikki vila middag!

Tack å hej!

Kommentarer
Postat av: anna

Fin hund/hundar och fin tjej :) måste ses och snusa snart..

2009-09-01 @ 13:41:47
URL: http://mammatillroja.blogg.se/
Postat av: Jennie

Så sockersöt!! =)

2009-09-01 @ 13:55:26
URL: http://selfdiciplin.blogg.se/
Postat av: Anna

vad hände nu?min kommentar försvann??jaja jag skriver en ny :) :



Fin hund/hundar och mycket vacker tjej.Måste ses så jag får snusa snart igen hon är ju bara så mysig.stora kramar till er

2009-09-01 @ 14:35:57
URL: http://mammatillroja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0