Målar

Hallå!

Snart kommer det vit målarfärg ur mina öron, och snart är målningen klar
Då är det bara allt annat kvar :)
Nu börjar jag iaf se ett slut på det hela.
Vad gjorde vi utan G o G!??
Inte så svårt att förstå hur Henrik har blivit en sådan bra kille!
Huset blir iaf jätte fint, har fortfarande inte fixat några bilder men det kommer.

Förövrigt så hinner vi inte så mycket mer, läggan ser ut som hej kom å hjälp mej å tvätthögen tar snart över hela badrummet.
I dag ska jag iaf vara hemma med kidsen å dona lite sedan ska Willie å Leia få flytta in lite saker i sina rum innan de åker till sin mamma i en vecka.
Tänkte jag försöka packa lite så får Henrik måla trapp.
Tanken är juh den att vi ska kunna flytta in nästa helg :) :)
Kommer nog att kännas lite konstigt att bo där på riktigt.

Nikki växer och mår bra, träffade farbror doktorn i onsdags och allt såg bra ut.
Ett navelbråck på lilla magen som förhoppningsvis försvinner innan 4 år ålder var det enda att anmärka på.
Lilla mormor.
Mitt ständigt dåliga samvete :(
Har inte varit upp till henne på en HEL vecka.
I morgon ska jag ta mej tid å fara dit iaf.
Sist jag vara där hade hon ett blåmärke och en knöl i pannan och personalen visste inte vad som hänt...

Nä nu måste jag dona!

Tack å hej!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ni är ju verkligen super duktiga som donar hela dagarna-med TRE barn dessutom.Skicka gärna hit dom nåt om ni vill så kanske det blir en liten paus för er alla :)

Jättefint blir det oxå!!

Jag vart inbjuden till din far i fredags eftermiddag och han har ju oxå fått det jättefint.Blir ju bra det här!

2009-09-20 @ 13:06:22
URL: http://mammatillroja.blogg.se/
Postat av: Lina

Men hallå där! Nog har du bott där på riktigt förr! :-p

2009-09-21 @ 16:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0