Minifom

Hallå!

Tack för att Minifom finns!!!
I går hade Nikki inte alls nå ont i lilla magen...kanske lite men inte så att hon skrek mer än vanligt :)
Hoppas att det forstätter att funka.


Nikki badar, utan att skrika denna gång :)

Lillhaga.
Gur vad jag kommer att sakna Lillhaga när vi flyttar....jag kände det i går när jag var ute och gick. Lillhagabron och jag har ett väldigt speciellt och fint förhållande och den kommer jag att sakna mest!
Vet inte vad det är med den där bron som gör att jag gillar den så skarpt?
Kanske för att det var bron som ledde mej till Henrik eller nåt sånt?
Fin är den iaf och det är juh egentligen inget som hindrar mej från att bedräda den även fast jag blir Kläppabo igen.
Tur att bror har köpt hus här så vi har andledning att återkomma.

Lowe fyllde 3 år i går!
Kan inte fatta att han har funnits i 3 HELA år, snart är det Nikkis tur.

Anki var hit i går och sytade :)
Det var trevligt!
Tänk hur vänskapsförhållanden ändras under åren?
Hur nära man kan stå varandra under en viss tid i livet och hur långt i från varandra man kan komma under andra tider i livet.
Anki är en av dessa som alltid återkommer...ibland kan det dröja längre perioder utan att vi pratar med varandra men vi håller ändå kontakten när det väl gäller på något vis.
Vi har verkligen haft mycket skoj tillsammans hon, jag och världens finaste häst Victor!
Jag kan sakna den där relationen jag hade med kompisar förr i tiden.
Nu är det juh Henrik som får ta allt som jag måste prata om som jag pratade med vänner om förut...och det tycker inte han är så intressant alla gånger :)

Dagen innehåller:
Besök hos Lilla mormor
Mys
Promenad
Besök i huset
Gos
Disk


Tack å hej!!









Kommentarer
Postat av: Madde

Badar i diskhon:) vilka minnen jag fick när jag läste vilken kontakt man hade med kompisar när man var mindre. kom och tänka på när vi red runt på käpphästar , du jag och anci hade en varsin som bodde i ladan eller hur de nu var =)

2009-09-07 @ 16:58:55
Postat av: Emma

Haha ja de bodde juh där i ladan!

Det är Milla som leker med dem nu för tiden :)

2009-09-07 @ 20:51:27
URL: http://emmapajja.blogg.se/
Postat av: Madde

kul att de går i arv :)

2009-09-08 @ 20:45:25
Postat av: jekka

sytade igen...

2009-09-12 @ 09:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0