Regel

I våran familj har vi bestämt att bara en vuxen får vara sjuk i taget.
Henrik har nu använt upp sin "sjukkvot" det här året genom att vara kass i ca: 3 veckor.
Nu har han varit feberfri i nära på en vecka och det verkar som att iaf febern håller sig borta även om det onda i hans leder vill dröja sig kvar.
Så nu är det min tur att bli sjuk.
Halsfluss?
Jag fick plötsligt avbryta den underbart råsa festen i går kväll för att åka hem och krypa ner i sängen för att kurrera mej.
Halsen värker och jag är allmänt skitdålig.
Till protokollet skall oxå läggas till att jag blir så otroligt sjuk när jag väl blir det.
Värre än Henrik blir jag, och det har krävts 2 st alvedon för att jag överhuvudtaget skall kunna knappra på datorn.
Egentligen är jag nog så dålig att jag skulle behöva läggas in, men jag håller ut :)


Har nu missat pga denna sjukdom:

  • Utgång med Tessos nya kille
  • Utgång med veckans födelsedagsbarn
  • Njuta av det OTROLIGT härliga vädret i dag


Men vad gör det om hundra år??

Kommentarer
Postat av: Anonym

Usch! Stackars dig! Ska jag komma förbi med lite varm soppa? ;)

2010-04-12 @ 18:34:20
URL: http://e-l-i-n.blogspot.com
Postat av: Emma

Ja stackars mej!!

Men nu är det faktiskt mycket bättre. Jag gör som loppan och lever på hoppet!

2010-04-12 @ 21:23:46
URL: http://emmapajja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0