Äventyr!

Förra gången vi skulle se Depeche Mode Live var vi i Köpenhamn, då hamnade jag på sjukan med Nikki sparkandes i magen och konserten missad :(
Den här gången skulle inget stoppas oss!!!
Förväntningarna var höga och barnvakt var fixad i form av världens bästa gudmödrar Lina och Tesso.
Vi tog bilen ner.
Det fick vi visst ångra.
Bilen gick sönder i Uppsala på vägen ner, lampor blinkade och bilen blev trög att styra. Som tur var så var det INTE jag som körde.
Hur som hellst.
Räddaren i nöden Andreas fick rycka ut och hämta oss i Uppsala och bilen fick stanna kvar på en mack.
Söndagen var det äntligen dax för konsert!
Vilket drag och vilken känsla.
Lite synd dock att jag på något vis glömt bort att jag inte är mer än tre äpplen hög...och hade köpt ståplats.
Henrik som iaf är 4 äpplen hög såg något bättre medans jag stutsandes bredvid såg delar av spektaklet.
Som tur är så har jag juh sett dem förut och då varit klok nog att köpa sittplats.

Måndags morgonen spenderades i telefonen för att få tag på en verkstad som kunde fixa bilen.
Det skulle bli knivigt.
AutoExperten i Uppsala fixade iaf till slut biffen efter att ha handlat reservdelar på skroten för att vi skulle kunna ta oss hem till Ljusdal under måndagen.
Aldrig har väl sängen varit så skön som i går kväll!!


TACK Andreas för att du finns!!

TACK Lina och Love för att ni är dem ni är!!

TACK Tesso för att du alltid är så positiv!!

TACK AutoExperten i Uppsala som lärt oss att änglar finns!!

Tack å hej!!





Kommentarer
Postat av: carolina

vilka fina tjejer det var i tidningen idag =)

2010-02-03 @ 08:22:48
URL: http://qnockout.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0