Gympa!

Premiär i dag för mammaBarn gympa :)
Undra just hur det ska gå till?
Känns som att jag har lagt upp min planering bra så att lill Nikki vill vara vaken, mätt och glad just DÅ.
Återstår att se om hon har planerat samma sak...

Lilla Nikki som förvrigt verkligen fått aptit på livet och kommit på att gröt är det godaste som finns i hela världen.
Mamman gav henne lite päron med gröten i går och jäklar vilket drag det blev och gröten skulle sväljas dubbelt så fort.
Vad tiden går fort?
Snart blir hon 6 månader, känns helt sjukt att det var så länge sedan hon kom ut.
Jag är så glad över att Lilla mormor hann träffa henne, även om hon inte verkade allt för impad.
Ett liv tog sin början samtidigt som ett annat började ta slut..
Men vad mycket bättre och härligare livet har blivit sedan hon kom till världen!!


Kanske är det därför tiden går så fort?

Tack å hej!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Emma jag gillar verkligen din mysiga blogg :)

Jag har också "planerat" bra tycker jag med mat och sov inför den stundande mamma-barn träningen... men som sagt sen återstår det att se hur dom små har tänkt sig det hela. Hur som så ska det bli skoj i alla fall!

/ Johanna

2010-02-04 @ 11:06:48
Postat av: AKP

hehe du tycker de :D



F*N!!! vilken snygg barnvagn du har!!! Avis

Fast, jag har ju inte ens nån bebis :P

2010-02-04 @ 16:47:25
URL: http://akp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0