Matrealist? ja visst!

Eftersom att det rinner rött blod i mina ådror så känns det en aning pinsamt att erkänna att jag blivit matrealist!
Men ja så är det.
Min nya bästis är industritillverkad och heter Bosch, jag fick den på köpet när vi köpte huset och den funkar hur bra som hellst!!
I helgen har den gått på högvarv och tillverkat matbröd på löpande band, det är juh liksom bara å vrida på en ratt så kör den igång :)
Stora planer och degar skall den förverkliga i framtiden, det är juh löjligt enkelt att baka med en sån här.

Hur har jag klarat mej utan den här förut!?????




Kommentarer
Postat av: Anna Johnsson

Ja, jag köpte en jag med när vi flyttade hit. Massor av goda bullar har det blivit men ännu inget matbröd :) Jag är så avundsjuk på ditt kök, jag vill också få ordning på mitt nu :)

2010-02-08 @ 14:10:45
URL: http://www.frujohnsson.blogspot.com
Postat av: Mamman

Njut du av apparaten. jag är glad och nöjd så länge du har RÖTT blod i ådrorna. Älskar Dig !!!!

2010-02-08 @ 16:58:15
Postat av: Frida

Haha, som jag krigar för detta röda stundom men så trillar man dit på någon förbannad materiell bekvämlighet ;-) Hejja dig och länge leve bakmaskinen!

2010-02-09 @ 09:59:17
URL: http://www.fridapedal.blogspot.com/
Postat av: jyothi

haha drömma kan jag ju alltid göra om Joel Kinnaman, men om jag träffar på honom, klart som korvspa att jag ska hälsa till honom från dig :) och vilken fin ny bästis du har fått ;)

Kram!!!!

2010-02-09 @ 17:53:36
URL: http://jyothi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0