Bad

En frisk prommenad med världens bästa granne i morse satte ribban högt inför denna dag.
En liten pojk med en ond arm efter gårdagens vaccinering kom hem vid lunch och kände sig lite krasslig så dagen spenderades mestadels framför TV:n.
2:a besöket på Färila badhus för Nikki nu på eftermiddagen!
Hon tyckte nog att det var himla trevligt och gjorde till och med ett dyk :)
I sommar kommer hon säkert ta simborgarmärket!
Vi hade trevligt sällskap och återkommer säkert nästa vecka.


 

Tänk vad jävla bra jag har det!

 

Tack å hej!

 








Kommentarer
Postat av: Frida

Ja du Ema, du har det jävligt bra! Jag skulle också skatta mig lycklig om jag hade världens sötaste dotter som dessutom kommer med all säkerhet bli nästa Alsammar!

2010-01-20 @ 20:57:05
Postat av: Emma

Ja du Frida, så får det bli!

2010-01-21 @ 13:58:49
URL: http://emmapajja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0