Fy F_n!

Vad kallt det ÄR!!
Helt sjukt kallt.
Jag fattar inte att jag glömmer varje år hur kallt det verkligen blir när det blir under 20 grader.
Det går inte att gå ut med hundarna för att det är så kallt!
Å det går inte att gå ut med barnen för att det är så kallt!
Vad gör man?
Hundarna MÅSTE juh rastas ändå men barnen kan man juh lämna inne...iaf ett par dagar.
I morgon måste även de rastas annars får vi tupp juck! Så vi har bestämt oss för en resa till Buspalatset och det har säkert många andra oxå gjort så vi får vi nog bereda oss på en dag FULL av stoj.

På doggywalk vill jag gärna ha oömma lediga men ändå stilrena kläder.



dagens outfit: Varm jacka, skoterhuva och noppig mössa från Jysk (-99 års modell).*

 

*Sovande prinsessa i bakgrunden
har inget med dagens outfit att göra.

 

Tack å hej!

 

 

 

 

 

 






Kommentarer
Postat av: Anna

Emma är det du på bilden??du var så olik dej!!

Ja det är fy alldeles för kallt, min bil startade inte imorse + att rojjis har fått feber :( (det har väl ifs inget med kylan att göra)

Annars hade vi tänkt hälsa på er nån kväll men vi nöjer oss med att vinka..

Hoppas ni får en bra dag på buspalatset

Kram

2010-01-07 @ 09:33:11
URL: http://mammatillroja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0