Härmapa

Jag är en härmapa och tänker härma de flesta andra genom att börja mitt nya liv i och med att det nya året tar sin början.
Vecka 3 tänker jag börja träna på Ljusdals Gymnastikförening!
Det ska bli roligt.
Hur blir det med tjipsen, godiset, läsken, bullarna mm som besöker vår tvsoffa nästintill varje kväll då?
Jo det ska bytas ut mot frukt och nyttiga tilltugg.
Måste erkänna att motivationen inte riktigt ligger på topp till att börja äta nyttigare men jag måste nog tänka på kolestrolet!
Kan inte längre skylla på graviditet eller njurproblem...
Jag ser med glädje fram emot Beach 2010!! (alternativt 2011)

 

 

 

Tack å hej!





Kommentarer
Postat av: Madde

Jag kan tipsa om att dippa gurka är grymt gott. Om man nu vill ha lite variation mot chipsen ;)

kramar

2010-01-02 @ 22:17:14
Postat av: mamman

Men hörrö, du är inte alls så osund som du tror, och inte ett dugg för fet heller:) Bara alldeles lagom!!!

2010-01-02 @ 22:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0