Idoler

Tack för alla fina kommentarer i gårdagens inlägg, de betyder mycket!!
Tänkte bidra med ett något muntrare inlägg i dag :)


Slog mej i dag att det inte alls är längt kvar tills försök nummer två för Henrik att se Depeche Mode på riktigt!
Förra gången var juh Nikki i magen så stökig att jag hamnade på sjukan i Danmark istället, å roligare kan man juh ha!

Den 31:a januari smäller det i Globen!
Åhh vad jag längtar!!!
Planen är att vi ska bli medbjudna på efterfest med bandet, sjunga några låtar och prata minnen till olika låtar osv...får se hur det slutar.
Antagligen vill vi hem till lilla Nikki som ska vara med sin gudmödrar under tiden vi ska på galej.
Dave, Martin och Andy kanske inte heller är så sugna på efterfest nu för tiden?
Vi får se.

 

Tack å hej!




Kommentarer
Postat av: Madde

Vad kul! Kommer ihåg när vi beställde Dm grejor och den där kepsen som jag beställde hade jag med mig till Uppsala när jag skulle operera mig, var så stolt över den :)

2010-01-19 @ 19:29:39
Postat av: Emma

Ja du Madde, det var tider det :)

2010-01-19 @ 20:40:21
URL: http://emmapajja.blogg.se/
Postat av: Diana

Trist att missade en planerad konsert. Hänt mig också, men blev med en kompis blåsta på biljetterna till Berlin som var sist.

Vilken bra plan du har! Hoppas man kan joina, hehe :) Visst är det noll med efterfester dock, as tråkigt! Bara för att det är söndag eller? Äh. Jätte tist hur som helst! :| Men gaaah är så taggad inför Globen asså! Var ju ett halvår sist iaf typ! I wish you a 'good fun' evening! ;)

2010-01-27 @ 01:47:39
URL: http://smedja.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0