Spöken

Jag har en känsla av att lilla mormor ska besöka mej om nätterna.
När matar Nikki på nätterna är jag säker på att hon ska stå i dörröppningen och skrämma livet ur mej!
Min mamma säger att jag inte behöver vara rädd för spöken...men det är jag ändå.
Jag har talat om för lilla mormor högt och tydligt att hon INTE får komma å skrämma mej, hon kan få visa sig men men INTE skrämma mej. Men så klantig som hon är så kommer hon väl att lyckas med det ändå, om hon en dag bestämmer sig för att visa sig.
Jag hoppas i så fall att det blir mitt på ljusa dagen.

Däremot har vi ett livs levande gröt monster som bor i vårat hus!


 

Henne blir man inte direkt rädd för, hon är för söt för att skrämmas......än så länge :)

Tack å hej!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag hoppas du får ett besök av lilla mormor, och att hon inte skrämmer dej såklart.

Marcus mormor har varit ner från himlen och hälsat på :)

Inte hemma hos oss men i Hybo.

Kram

2010-01-14 @ 09:27:10
URL: http://mammatillroja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0