Storstan

I morgon drar vi till Stockholm som tro´t eller ej en gång var mitt hem.
Jag bodde där nere i drygt 3 år och flyttade hem till Ljusdal igen för 5 år sedan.
Å gissa om jag är glad för att jag lämnade storstan bakom mej?
Här hemma träffade jag juh mitt livs kärlek!!!

Hur som hellst så gjorde jag en massa roliga grejjer där nere och jag är glad för att jag har bott där och fått iaf lite perspektiv på tillvaron och livet.
Jag saknar inte Stockholm för fem öre och jag är otroligt glad över att bara vara där på besök lite då och då.
Det bästa med Stockholm är att det var där jag skaffade Pudel Pojken och honom tog jag juh med mej när jag flyttade därifrån:)



Det bästa med Stockholm har jag kvar!

Kommentarer
Postat av: Lina

Nä, det här kommenterar jag inte ens.

2010-01-29 @ 22:07:40
Postat av: Anonym

Jag bodde i Sthlm i 13 år och jag säger samma sak som dig. Läntar inte tillbaka! Ljusdal är bäst :)

2010-01-30 @ 12:33:24
URL: http://e-l-i-n.blogspot.com
Postat av: Frida

Men hej och hå! Jag slår ett slag för Stockholm i ur och skur. Och för konserter. Och för kompisar. Och för glada minnen. Samt att jag hoppas att grabbarna Mode gav er en ny kväll att minnas!

2010-02-02 @ 10:02:56
URL: http://www.fridapedal.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0