Efter sol kommer regn...

Segeryran har lagt sig och ersatts med feberyra!
Med äldsta brodern i släptåg tog vi oss en sväng upp till Ljusdals sjukhus i morse för att få våra onda halsar undersökta.
Eftersom att den andra brodern jag växt upp med käkat medicin och varit krasslig i halsen den senaste veckan plus att en annan av mina lagkamrater drabbats av halsfluss tänkte vi ta det säkra före det osäkra.
Men väl där uppe tog det stopp!!
15 personer i väntrummet och vi blev förpassade till en senare tid i e.m.
Fast å andra sidan känner jag mej en aning piggare just nu men det är nog bäst ändå att fara upp å kolla om de hittar någe fel på oss.



Jag som förövrigt är mellan två jobb just nu har vekligen inte tid att vara sjuk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0