Vinst!

Just i dag känns mina ben och min skalle lite tyngre än vanligt, men det är priset att betala för en sådan härlig seger som i går.
Exte tog hem segern även i årets Ramsjöcup som firades med årets fest i gula huset hos Jonssons i Lillhaga! (TACK Elin för jag vet att du är in å läser titt som tätt)


Känner dock att jag kanske borde låta någon bollsäkrare tjej ta över min plats i laget till nästa år då jag missade allt för många mål i går.
Men å andra sidan jag hinner säkert ångra mej till nästa år....


Kommentarer
Postat av: Madde

Man ska inte ändra på ett vinnande koncept!

2010-07-04 @ 21:38:59
Postat av: Emma

Nä det har du rätt i, men å andra sidan så var det två andra tjejer som var med förra året å det blev vinst även då :)

2010-07-05 @ 08:15:09
URL: http://emmapajja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0