Nike

Jag har dragit på mej en ny vana!
Jag är ute på å kutar i tajta byxor lite då och då och i kväll fick jag minsann fint sällskap av min ömma moder :)
Förra veckan inhandlade jag de dyraste skor jag NÅGONSIN inhandlat!!! MEN efter att ha provssprungit  dem några varv så inser jag att de var värd varenda krona!
Skorna finanserierades av en del av arvet efter min älskade mormor som skulle göra en 720 i graven om hon visste hur mycket de kostade.
Ganska smart av mej att köpa sånna dyrgripar ändå, för varje gång jag känner mej för lat för att kuta så kan jag påminna mej själv om hur dyra de faktiskt var och att de ska ge valuta för pengarna!!
Tänk om hon visste hur mycket jag spenderade på IKEA, HM, Intersport, BikBok och Monki sammantaget!?

Jag kan nästan se mormor framför mej viftandes med sitt krokiga pekfinger då hon upplyser mej om vad mycket annat jag kunnat göra för de där pengarna.







Kommentarer
Postat av: Mamman

hahah, ser dt krokiga fingret framför mig. Vad tror du hon skulle säga om min resa till samos då? :-)

Kanske ganska bra?

2010-06-17 @ 22:03:48
Postat av: Maria

Hahahaha....

2010-06-17 @ 22:07:32
URL: http://hemamarias.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja din resa är nog godkänd mamma, men du får nog tänka dej för vad du handlar där nere :)

2010-06-18 @ 07:46:35
URL: http://emmapajja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0