Hantverk

I Lördags tog jag mej en tur upp till Kårböle för att gratulera världens bästa Lina på 19 års dagen.
Meningen vara att båda flickorna Lowemark skulle med i bagaget, men Leia hade ingen lust att sitta å lyssna på när vuxna fikade, så hon blev kvar i Ljusdal.
Nikki som ännu inte har någon talan fick snällt föja med och gratta sin gudmor.
En liten presentpåse blev fördelsedagsgåvan till värdinnan och fjärilstårtan avnjöts i det gamla barndomshemmet på Kronvägen.
Trevligt värre.

När man kommer på kalas är det allt som oftas den som fyller år som får presenter. Lina måste dock ha fått det där om bakfoten då hon ger mej VÄRLDENS finaste trasmatta som hon egenhändigt vävt själv!
Kan man få något finare undrar jag!??
Nog för att jag tankat hennes bil några gånger men vad jag gjort för att förtjäna en sådan fin matta vet jag inte?
Men är inte för intet jag kallar henne för Världens bästa Lina!

En matta gjord på kärlek och en massa rosa tyger, som för alltid ska ha en plats i vårt hem!!!


Kommentarer
Postat av: Lina

Oh, där gjorde den sej bra! =) En rosa matta till en rosaemma.

2010-03-22 @ 20:38:41
URL: http://gronlina.blogg.se/
Postat av: Anna

Jättefin var mattan!!

2010-03-23 @ 10:31:52
URL: http://mammatillroja.blogg.se/
Postat av: Tom Persson

Den mattan va jue supersnygg å så passar den jue dej Emma för du älskar jue rosa.

Kram och Glad Påsk.

2010-04-01 @ 10:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0