Katt

"Nu är Gullan hos Gullan"
Sa Leia i dag när vi tittade på den döda katten Gullan.
Gullan är alltså en katt som har bott hemma hos Anna, Marcus och Roja på Per-Ers vägen.
Vi hittade henne påkörd av tåget när vi var ute på promenad i dag.
Sid och Cia ville väldigt gärna ta en tugga av henne när jag bar hem henne och lade henne i en påse.
Kändes inget roligt att ringa till Anna och berätta....

Men döden är juh en naturlig del av livet men ändå känns det bara så ledsamt.
Katten Gullan var en sån där gosig och mysig katt. Dessutom var hon svart och långhårig precis som mina katter Lisen och Pyret som oxå finns uppe hos Gullanx2 just nu.
Våra planer på att själva skaffa en liten katt har så gott som blivit helt inställda, så tråkigt när de går och dör!!!




Vila i frid katten Gullan




Kommentarer
Postat av: Anna

Tack Emma..

2010-03-19 @ 08:54:29
Postat av: Annah

det är såå hemskt när djur dör. Kanske inte så passande just nu, men jag letar efter en fodervärd till min älskade Manfred. han är både inne och utekatt. kastrerad och huuuur mysig som helst. van vid hundar, även fast han gärna slipper dom :)

jag kommer ju vara ensam när bebisen föds och jag vågar inte ha manfred då första tiden.. kanske första halvåret,året ungefär. Och sen har ajg ju tänkt att Om någon tar honom på foder och hemskt gärna vill ha honom kvar sen så får vi ju ordna det då.

Hör gärna av dig om du eller om du känner någon skulle vara intresserad.

//Annah

2010-03-19 @ 15:26:58
URL: http://annahiggstrom.devote.se
Postat av: AKP

Helt jävla rätt!! OM jag håller en kurs i foto för dig kanske du kan kursa mig i att bli mer ego :D

2010-03-19 @ 19:33:10
URL: http://akp.blogg.se/
Postat av: AKP

DET ligger på min "utvecklingslista" :D

2010-03-19 @ 20:10:04
URL: http://akp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0