Rent

Ojojojojoj!
Tänk att det blev påsk på Per-Ers oxå!
Trots en gnällig bebis och en febrig sambo.
Våra klarast lysande stjärnor G o G har än en gång gjort en ovärderlig insats och nu är huset tipp topp och påskprytt!
Vad gjorde vi utan er, egentligen!???

Räknar nu ner dagarna tills Lina kommer, och förbereder delux :)
Har paxat min kära moder som barnvakt på fredag utifall sambon inte skulle vara pigggelin.
Systemet skall besökas och påskpåsen skall fyllas med diverse roligheter som tex en påskskiva som ännu bara finns i tanken.

Dagen i dag avlutades med årets första joggingrunda, den lilla förskoleklassaren i familjen fick för sig att hänga på imponerade och orkade mer än väntat!
Skulle hon babbla mindre och springa mer skulle hon antagligen kuta ifrån mej, med hästlängder :)

Kläppas sportigaste förskoleklassare!



Nu ska jag snart lägga mej i sängen och läsa om en nummermissbrukare som min mamma råkade bli  kär i, det är underhållning det!




God natt!



Kommentarer
Postat av: Maria

Mä...vart läser du det???

2010-03-29 @ 21:21:37
URL: http://hemamarias.blogg.se/
Postat av: Emma

I utkastet till mammas bok!

2010-03-29 @ 21:31:49
URL: http://emmapajja.blogg.se/
Postat av: Maria Eriksson

Nummermissbrukare? Vad missbrukar man då?

2010-03-29 @ 21:51:28
Postat av: Mamman

Till Maria! Räkna på lite så kommer du snart till den siffran man kan missbruka. :-)



Till Emmapajja! en gång när Oscar var lite följde han med mig och sprang på Måga. Jag tyckte att jag sprang fort men han följde lätt med. Han kanske var 7 år. Han stannade både för att knyta skorna och kissa och sprang lätt ikapp mig. Och pratade heeela tiden! vet hur det är.

Men vilken tur Lilla- fröken har som har dig. Du är helt fantastisk med både L och W. Puss

2010-03-29 @ 22:47:54
Postat av: Annah

Ja.. det är riktigt tungt att inse att ajg kommer att behöva åka ensam.. men kan inte han vara med så är det så jag vill ha det.

Min bror och hans tjej som bor i Lillhaga ska ta hand om manfred tills i höst så där har han ett tillfälligt hem iaf :) men tack så mycket att du ens funderade på det!

2010-03-31 @ 15:39:19
URL: http://annahiggstrom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0