Utrikes

I morse när jag (hurtig och otroligt sportig som är) deltog i MRL (MageRumpaLår) träffade jag en jänta jag inte träffat på länge.
Hon delgav mej något som gjorde mej väldigt glad, nämligen att min blogg är känd i utlandet!!!
Jo helt sant är det!

KG min gamla ut och gå kompis, som belägrat sig i Ungern för att läsa till djurdoktor, läser tydligen min blogg...utan att någonsin lämna något spår..
Sikken doldis :)


 

Så jag tänkte ta tillfället i akt att vinka lite till utlandet och skänka KG en hälsning!
Hoppas att vi ses snart, då kan vi prata om hur du har det, för du vet juh redan allt som händer här :)

 

Tack å hej!!

Kommentarer
Postat av: Lilian

Jag ska snart utomlands. Då ska jag läsa din blogg så att du får fler att vinka till.

2010-03-27 @ 20:02:26
Postat av: Maria

Mage, rumpa, lår... Det lät som nåt för mig det! Var tränar du det? Jag kanske iofs borde sätta igång med träningen på Pace(köpte ju kort där) men det lät som perfekt gympa för en tjockis-mamma;-)

Kramar/Maria

2010-03-27 @ 20:10:09
Postat av: Emma

MRL kan man träna på Ljusdals gymnastikförening på lördagar. Det är ett pass som jag VARMT rekomenderar.



Bra Lilian, då blir bloggen riktigt internationell :)

2010-03-27 @ 20:51:53
URL: http://emmapajja.blogg.se/
Postat av: KG

Hej! Jo du, här sitter jag i ungern å kollar in på bloggen din lite titt som tätt. Tackar så mycket för hälsningen, känner mej smickrad. Kommer hem 14-18 så då kanske man kan få sej titt på lillskruttan du skaffat dej. Hör av mej när jag kommit upp till ljusdal.

Kram

2010-03-28 @ 10:25:25
Postat av: Mamman

Du behöver väl inte träna MRL. Du är ju alldelses fin och alldeles lagom.Du kan ju bara träna för att det är kul och för att du får höra trevliga saker om din blogg:-) Och din blogg är sååå himla bra. Du är jätteduktig att skriva och uttrycka dig!Puss

2010-03-28 @ 10:57:12
Postat av: Elin

Hej Emma, du har fler utrikes làsare hàr =) Jag bor i Rom och làser din blog dagligen. Skòt om dej! Kram Elin (eriksson)

2010-03-29 @ 17:26:52
Postat av: Emma

Ojoj, jag måste kanske börja översätta? :)

2010-03-29 @ 20:22:15
URL: http://emmapajja.blogg.se/
Postat av: jekka

allvarligt, hur ung kan man se ut när man närmar sig 30??

2010-03-30 @ 08:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0