Vinden

Dagen började inte bra!!
Det lilla barnet i vagnen fick ett utbrott och skrek ut all sin ilska under VÄLDIGT långa minuter under promenaden runt kyrkjön.
Hundarna var mongo och det slutade med att jag körde över Pudel Pojkens ben i ett möte med två andra hundar.
Jag hade mest lust att bara försvinna.
Därefter blev det ett besök hos Clara som snart ska få liten, det var mycket mysigt men jag kände ändå att det blev ett hastigt besök :(
MammaBarn gympa.
Barnet sov första delen av gympan och gnällde resten av tiden :(
Gympan avslutades med det numera stående inslaget: Afrodans med bebis!
Mycket mysigt, däremot håller min rygg håller inte med om det.
Nästa gång har farmor lovat vara barnvakt :) :)

Hur som hellst så har dagen inte alls varit bra.
Kände inte alls att jag såg fram emot kvällens aktivitet nämligen grillafton på Per-Ers med familjen.
Hur skulle det gå??
Vinden kan vända!!
När jag väl hämtat kids på skolan kommit hem och käkat mellis började vinden blåsa i en annan riktining.
Sedan.
OTROLIGT mysig grillafton med några av de jag älskar mest här i livet.
Att man inte gör sånt här lite oftare??




För att citera Willie: "En nästan FÖR mysig kväll!"

Kommentarer
Postat av: Caroline

Roligt att läsa en blogg där föräldrern "erkänner" att barnet kan få utbrott och inte vara på sitt bästa humör, för få som skriver om det ;)

Tråkigt att det inte vart någon kontakt på seansen, men roligt ändå att komma iväg kan ja tänka mig.

Skönt att vinden vände igår, hoppas den blåser att samma håll idag.

2010-03-18 @ 08:13:32
URL: http://barbaskon.blogspot.com
Postat av: Emma

Jag är juh bara människa och de dåliga dagarna har blivt väldigt mycket förre sedan Lilla Nikki kom in i bilden :)

Men hur det än är så dyker de upp lite då och då :(

2010-03-18 @ 09:26:40
URL: http://emmapajja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0