Längt!

Vissa dagar är värre än andra och för det mesta så går det faktiskt jätte bra...men vissa dagar längtar jag så mycket att det känns som att jag ska gå sönder!!

Förra, förra lördagen jordfärste vi Lilla Mormor, jag fick bära askan å stoppa ner den i jorden.
Kändes lite knepigt att gå där å bära på henne...fast det egentligen inte var hon.
I bland saknar jag henne så otroligt mycket att jag inte riktigt vet vart jag ska ta vägen å på samma gång så förstår jag att det är livets gång och att ingen kan finnas för alltid.
Skönt att det finns en grav att gå till, å det är skönt att det är över på något vis, ett avslut.





Kommentarer
Postat av: Anonym

Kram

2010-05-27 @ 09:06:52
Postat av: Mamman

jag längtar också men så mtänker jag på dig och då blir jag lugn och fylld av kärlek!

2010-05-27 @ 22:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0