Bätter förr

Har precis suttit och kikat igenom min blogg och fått reda på vad jag egentligen har sysslat med de senaste året.
Jag kan bara konstatera att jag var bättre på att blogga förr!!

Vet inte om jag kommer att hitta tebax till den gamla bloggande Emma men jag ska göra ett försök.

Nikkis polare har varit här och lekt till det idag.
Barnen lekte och mammorna käkade en massa mat och pratade mycket strunt.
Jättemysigt att få träffa alla fina kids och alla roliga mammor, tack till er!!

I kväll blir det ett besök utanför Ljusdals gränser, nämligen till Färila för bad med grannarna!


Tack å hej!

Kommentarer
Postat av: karin

Jag tycker det bara är mysigt om du skriver några rader då och då :) Sen är det så, tiden går till annat :)

Kram!

2010-10-27 @ 16:32:46
URL: http://storkbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0