Glasögonorm

Inga glajjer för min del, jag ser tydligen förträffligt!
Glad är jag för det förståss men lite skoj hade det nog varit å leta ut ett par coola brillor att glida omkring i.
Problemet kvarstår dock men jag får hoppas att det går över av sig självt, så jag slipper gå omkring å vara en suris med huvudproblem.
Det blir så jobbigt för alla i min omgivning då, tänker då i första hand å min kära sambo som alltid får agera klippa!
Hela jag är juh ganska komplicerad och krånglig så det är väl inte så konstigt att mina problem är av samma slag?
Men det brukar vilja bli bra!






Kommentarer
Postat av: Lina

Du kan ju faktiskt köpa ett par coola glajjer ändå! =)

Det återstår kanske bara en detox snart då... För att du ska bli av med huvudvärken alltså.

2010-10-01 @ 19:58:41
Postat av: Emma

Ja det har du rätt i Lina!!

Måste kanske detoxa...men det låter så tråkigt!

2010-10-01 @ 21:44:26
URL: http://emmapajja.blogg.se/
Postat av: Lina

Jag vet... Men det är en mirakelkur. Det känns tråkigare att gå runt med huvudvärk hela tiden än att äta en speciell kost i 3 veckor. ;-)

2010-10-02 @ 13:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0