Svårt

I helgen fick jag mej en riktig utmaning nämligen att fota på ett bröllop. Det var min gode vän och arbetskamrat Magdalena som skulle säga JA i kyrkan och jag var alltså där för att knäppa en massa bilder.
Det var lätt bland det svåraste jag har varit med om men VÄLDIGT roligt!
Riktigt svårt att hänga med på allt och hinna få med allt.
Jag fick såklart inte med allt men jag känner mej ganska nöjd ändå.
För att vara första gången så är jaf nöjd.


 

 

Tack till Magdalena med familj för att jag fick vara med på er stora dag!!!


Kommentarer
Postat av: Magdalena

Hej vännen.

Tack själv för att du var med på denna dag. Många kramar till världens bästa Emma.

2011-08-03 @ 10:14:06
Postat av: Madde

de bilder jag sett tycker jag är jättefina, Du har gjort ett toppen jobb med att föreviga en toppen dag! kram

2011-08-06 @ 23:35:53
Postat av: Emma

Tack Madde!!

2011-08-13 @ 20:29:17
URL: http://emmapajja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0