Avis

Just i dag känner jag mej lite avis på alla som uppdatarar sina bloggar så flitigt och verkligen kan skriva om allt och ingenting.
Jag trodde att det bodde en bloggare inom mej men det gör det inte...tusan!
På den senaste tiden har jag bara lagt upp bilder och knappt skrivit något alls.
Och uppdateringen på emmapajja är inget att skryta med.

Men nu när jag ändå är här inne å sullar på så kan jag slå ett slag för mitt jobb som jag verkligen älskar!
Jag är så glad över att jag har ett jobb och jag tycker att nästan alla dagar på jobbet är roliga!!

 

Jag skulle kanske kunna dela med mej av helgens projek nämligen "klippa alldeles för långhåriga hundar".
Så kanske det blir :)



Kommentarer
Postat av: Mamman

å Sid som är så söt nu när han är långhårig.

2011-02-04 @ 16:38:08
Postat av: Anonym

2011-02-04 @ 16:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0