I dag

Inte varje dag man blir uppringd och erbjuden ett jobb!!
Det var nog första gången för mej skulle jag tro, visserligen bara som timmis men ändå.
Jag har slavat som timmis i hela mitt liv och kommer säkerligen att få fortsätta med det ett tag till.
Man tager vad man haver!
Hur som hellst så blev jag glad över detta och jag känner mej hedrad.

Helgen som varit då?
Jo fixar och donar helg på hög nivå. Mycket gjort måste jag säga och framför allt så blev hundarna klippta, dessvärre så fryser de just i dag i -16.

På lördagskvällen fick vi finbesök av grannar som inte ville gå hem förens på söndag f.m!

Avslutar med ett enda ord: DANNY!


Kommentarer
Postat av: anna

Härligt emma!grattis<3

2011-02-07 @ 21:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0