Tacksam

Jag är så himla glad över att jag har så många fina människor runt omkring mej!
Just i dag är jag extra tacksam att över min svägerska som även kan titulera sig som min personliga stylist.
En hel kasse med nyinköpta klänningar väntade mej när jag kom hem från en himmelsk god trerätters middag och mysig eftermiddag hos G o G!
En av klänningarna var så Top Of The Line att jag ska bära den på bröllopet som jag och min kära sambo skall besöka inom en snar framtid.


Så sjukt fina människor som gör livet så mycket bättre!



Kommentarer
Postat av: Maria

En sån svägerska önskar jag mig också :o) Vart hittar man dom?

2011-01-17 @ 08:33:52
Postat av: Emma

I Lillhaga!

2011-01-17 @ 14:25:47
URL: http://emmapajja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0