Gladiator

Som ni vet så har jag ganska nyligen besökt staden Rom som var en stad full av historia.
Mycket läskiga saker han utspelats där och på semestern kläckte min broder Oscar idén att vi skulle anordna en filmkväll när vi kom hem och kika på filmen Gladiator.


Sagt och gjort så bänkade vi oss framför TV:n med pappa Thorne på hörnet och kollade på filmen.
Jag har faktiskt sett den förut men nu fick den en helt annan innebörd.

Till er som inte sett den alls så rekomenderar jag den varmt.
Till er som inte sett den på länge, kolla på den snart igen!

Oscar somnade som vanligt, men det gjorde inte så mycket för det blev en mycket mysig kväll ändå.


Kommentarer
Postat av: Oscar

Somna och somna Emma jag nästan är Maximus! Nu laddar vi på för ramsjö cupen.

2011-06-21 @ 21:42:28
Postat av: Emma

Roliga du!

2011-06-22 @ 17:46:41
URL: http://emmapajja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0