Bättre förr...

Jag är övertygad om att det var mycket som var bättre förr.
Om man mixar lite av det nya och gamla så blir det ofta bra!
Jag var verkligen bättre på att blogga förut, har läst lite historia i min blogg nu i kväll och kan konstatera att jag var lite roligare förr :)

Jag har en tanke om att jag ska blogga lite mer om mat just eftersom att jag slarvar så mycket med den.
Ska iaf försöka skriva lite mer i bloggen.
Mest för min egen del eftersom att det är himla kul att spara å ha kvar men det klart att det är ett plus om någon annan oxå läser det jag skriver!

Kan även skryta lite med att jag å Henrik med sällskap av Sara sprang 8.85 km nu i kväll!
Bra gjort av oss!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0