Jobb, jobb!

Hallå där!

Jag skulle juh bli en bättre bloggare så nu försöker jag att uppdatera lite oftare.
Helgen har enbart inneburit jobb med fantastiska kollegor så matlagningen har Henrik stått för.
I Lördags när jag kom hem på rast hade han överraskat med att göra Tortellini gratäng, som var skitans god.
Hela familjen smaskade i sig så det stod härliga till.
Glömde dock att fota :(

Järvsökören brilljerade i går och fick flest röster av alla! Shit vad kul, hejja hejja!
Å Andreas verkar vara en hyvens kille och inte alls ful att titta på.





Kommentarer
Postat av: Lea

Jag måste säga att jag till 100% uppskattar din blogg. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?

2011-05-08 @ 10:18:47
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0