Glitter och Glamour delux

I går samlades jag och ett 30 tal andra glittriga och glamouriga brudar på stadens hotell för att fira Vickans 30 års dag.

Goda snittar, massor av tända ljus, smultronvin, rosa sevetter, roligt sällskap, bra musik, massor av dans och framför allt en otroligt vacker och glad värdinna klädd i rosa fyllde kvällen med minnen för livet!
Måste även ta tillfället i akt och tacka min personliga sylist och svägerska som satte pricken över i:et och fixade looken för kvällen.
Tack Titti du är guld värd!

Å tack Vickan för en jätte fin fest!
Jag hade lämnat min kamera hemma och missade tillfället att få en bild på värdinnan i sin rosa klänning så jag stoppar in en gammal bild på henne ist.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0