Try walking in my shoes

 

De här dyra dojjorna köpte jag för en massa pengar när jag blev lite rik, (en liten stund) på arvet efter min kära mormor.
Tanken med att köpa dyra skor var dels för att jag fick ont av att springa i billiga men även en liten sporre för att verkligen använda dem och kanske få lite dåligt samvete om jag inte skulle använda dem.
Bästa skoköp jag gjort förrästen!
Vet inte hur många kilometer de har fått hänga med nu, och det var åtskilliga år sedan jag hade så bra kondis som jag har nu!

 

I måndags fick de följa med till Hudik för att få vara med på blodomloppet där vi tillsammans fick en bra tid på 56 minuter/ 10 km!
Otroligt nöjd och det var antagligen det fortaste jag någonsin har sprungit i dessa skor.
En annan anledning till att det gick så bra var att "SpringSara" var med, hon är min stora inspiration och spring guru. Hon kutade viss 6 minuter fortare än mej :)


Kommentarer
Postat av: anna

Jag tycker ni är så duktiga!

Nästa år ska jag oxå med :-)

Trevlig helg.kram

2011-05-28 @ 07:59:59
URL: http://mammatillroja.blogg.se/
Postat av: Elvira

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte alltid man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :).

2011-07-11 @ 08:45:09
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0