Väggen

I går skedde startskottet för årets första 1,5 mil!
Eftersom jag kutat en mil ganska många gånger det här året kändes det inte som världens största grej men ändå som en utmaning.
Rutten: Huddikvägen- Gryttjesbo- Hybo- Hybovägen )= 1,5 mil!

Jobbigt hela vägen och när vi var mitt i Hybo gick jag in i väggen, mina ben började gå fast huvdet sa något annat. Först skyllde jag på min kära sambo och vapendragare Henrik men kom ganska fort fram till att det var motvindens fel (något måste jag skylla på ).

Hungrig och besviken sprang jag 50 meter i taget för att sedan gå lika många då orken var borta med vinden. Det blev en lååååång väg hem från Hybo.
Riktigt märkligt att verkligen inte orka mer!
Väl hemma fanns det ingen tid för vila eftersom att tidschemat sprack och "löpturen" tog längre tid än planerat. Kasta mej in i duschen och svida om inför kvällens "Barnkalas" där vi tjejer träffades för att fira att Sara M snart blir tvåbarnsmor.

Härlig avslutning med många skratt så att tårarna rann!

Nya tag till nästa löptur!


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag är ändå super imponerad av erat springande och tycker du är jätte duktig.

Hejja emma!

2012-04-16 @ 09:23:02
URL: http://mammatillroja.blogg.se/
Postat av: Emma

Å tack Anna! Snart kan du oxå haka på :)

2012-04-16 @ 18:45:34
URL: http://emmapajja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0