I morgon..

..är det seriefinal för LBK mot Örebro. Då ska den här snusmumriken och min yngsta storebror även kallad Oscar spela bandy för kung och fosterland för att ta en plats i elitserien!

Själv är jag inte så mycket för bandy men när jag väl går och kollar så tittar jag bara på Oscar! Jag hänger inte med i spelet och jag fattar inga regler men jag ser att Oscar alltid är bäst :) Det här är en match som engagerar hela Ljusdal och det ska bli väldigt spännande att få vara på plats när LBK spelar i morgon.

 

Lycka till kära storebror det här fixar ni galant!!!


Kommentarer
Postat av: Tant Yvonne

Hääärligt Emma...vad glad jag blev när jag läste att det finns fler som "tittar" på bandy som jag....Håller tummarna för LBK.....det här tar dom hem......

2012-02-24 @ 19:21:53
Postat av: Air Jordan 11 Concord

555yxj

You have defined it very simply for so I understand what you say, In this post your writing level is also excellent to us. This is great issue youhave done on this topic really very well.

2012-03-01 @ 08:31:16
URL: http://www.airmaxjordans4u.org/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0