Min idol!

I lördags sprang min Henrik 8 mil på ett dygn!
Han deltog i en tävling på jogg.se som heter Ultraintervaller, första milen sprang han kl:00 på lördagsmorgon, andra kl:03 tredje kl:06 osv.
Han kom på 11:e plats och det är en bedrift som heter duga

I dag har han varit ganska mör och trött kanske inte så konstigt heller med tanke på att han tappade 5 kg på kuppen.
Jag är djupt imponerad och stolt att han gjorde det och dessutom klarade det galant.
De 4 första milen klarade han under 50 minuter (jag springer en mil på ca:55 min).
Ett stort tack till min bror Oscar som hojjade med honom den sista milen kl:21 i går kväll och fick bevittna vad-kramp på nära håll.


Kommentarer
Postat av: Cj

Jävligt starkt jobbat Pelis! Grattis till 11:e platsen.. Jag gissar att du om möjligt är ännu mer "biten" :-) hur många deltog?

2012-07-29 @ 23:08:28
Postat av: Mamman

Han är min idol å`. Vilken bragd!

2012-07-30 @ 07:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0